czwartek, 30 sierpnia 2012


Cześć chciałyśmy was poinformować, o tym że odchodzimy. Nie będziemy więcej pisać wyimaginowanych opowiadań o One Direction. Ponieważ to już nawet nam nie sprawia jakiejkolwiek przyjemności i nie czerpiemy z tego żadnej satysfakcji. Tochę się zmieniłyśmy, nasz gust jak widać też. Już bardziej chyba wolimy rap, rock, reggae i te sprawy, a 1D zeszło na dalszy plan.
Więc jaki w tym sens? Żadnego nie widzimy.
Dlatego przepraszamy, jeżeli was zawiodłyśmy.
Zajebiście cudownie było dla Was pisać, serio. Te wszystkie komentarze itepe... i ta nasza zjara po każdym kolejnym tysiącu wejść.
Jeżeli by ktoś chciał dokończyć ,ściągnąć lub po prostu użyć gdzieś tego opowiadania. To niech napiszę w komentarzu, a nad tym pomyślimy J
Gosia i Paulina.

5 komentarzy:

  1. Miałyście świetne pomysły jak się zgodzicie to mogłabym użyć pare waszych pomysłów ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. spoko, tylko możesz napisać skąd zaczerpnięte pomysły , zdania itp
    Gosia- sorcia nie chciało mi się logować :d

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda :( :((((((( ale cóż gusty się zmieniaja !! ale powiem szczerze że to był na prawdę ekstra blog chyba najśmieszniejszy i najfajniejsz z tych które czytałam ! czekałam aż coś dodacie i jak weszłam teraz po długim czasie i zobaczyłam że odchodzicie to mi się smutno zrobiło ! :( a jak było w londynie spotkałyście 1D ? xd którego z 1d lubiłyście naj bardziej >?
    pozdrawiam wika
    "wujek liam " <3333333333333333333333333333

    OdpowiedzUsuń
  4. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Czy jeden jedyny casting w X Factor pomoże jej spełnić marzenia? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie. Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo lubie czytać jak piszesz !

    OdpowiedzUsuń